אביזרים ליום העצמאות

תוכן עניינים

יום העצמאות הוא היום הכי מטורף בשנה! כל המדינה חוגגת בכל הכוח ובעלי עסקים נהנים מקהל עצום שזורם על הערב ומחפש אביזרים מדליקים כדי לקנות ולהנות מהם במסיבות רחוב או מסיבות פרטיות. אז במידה ואתם רוצים לספק אביזרים מדליקים ליום העצמאות לבאים ושבים, אלו הם המוצרים שהכי נמכרים בעגלות הרחוב:

ספריי שלג

ספרי שלג זו החגיגה הכי ישראלית ביום העצמאות! אנשים מחפשים את זה הרבה, ובדרך כלל אוזל המלאי מאוד מהר בדוכנים. על כן, זה מוצר סופר מומלץ למכירה, ומומלץ גם להתארגן על כמות גדולה שלו. בדרך כלל הלקוחות לא עושים יותר מדי השוואות, אבל תמיד טוב למכור ספריי שלג, מאחר והוא מאוד מושך את העיניים. 

טיפ של מקצוענים – מומלץ למכור אותו במחיר עגול כדי לא להתעסק עם עודף (ספרי ב-20 או 30 ש"ח יימכר ממש בקלות.

משקפיים עם תאורת לד

המשקפיים הענקיות והמצחיקות שבאות עם תאורה זה עוד מוצר חובה בכל דוכן מכירה שרוצה למכור כמה שיותר ביום העצמאות. הישראלים מתים על זה, להבדיל ספרי השלג – הוא לא תופס הרבה נפח וגם הקהל שלו מגוון. ספרי שלג מתאים בדרך כלל לילדים, אבל משקפיים עם לד מבוקשים על ידי כל הגילאים, כולל בני 30+ שמאוד נהנים מהגימיק הזה. בנוסף, משקפי לד לא דורשים אחסון מיוחד (כמו ספרי השלג שצריך מקום מוצל וקריר) ואין לו בלאי של תוקף (אם לא מפעילים, אין שחיקה של הסוללה). כך שבמידה ונשארים לכם ספיירים, תוכלו תמיד למכור אותם גם בשנה הבא!

מקלות סלפי

חשבו מחוץ לקופסה – נכון שמקל סלפי הוא לא מוצר ישיר שקשור ליום העצמאות, אבל הוא סופר מבוקש כי הקהל רוצה לתעד את החוויה הכיפית, ולכן מקלות סלפי הופכים לפופולריים מאוד! גם כאן אין בעיית בלאי, מלאי ואחסון. הם קומפקטים ואפשר "להעיף" הרבה מאוד סחורה בכל ערב ולשמור ספיירים לשנים הבאות, אבל גם לאירועים שלא קשורים למסיבות, כמו "סתם" מכירה בטיילת או בחנות (כי זה מוצר שרלוונטי לכל השנה ולאו דווקא לאירוע ספציפי).

דגלונים קטנים לאוטו

בין האביזרים הכי מבוקשים ביום העצמאות הם דיגלונים קטנים לאוטו. מה שמיוחד במוצר הזה הוא שאפשר למכור אותו כבר כמה שבועות לפני יום העצמאות כי הביקוש מתחיל עוד מבעוד מועד. זה המוצר הכי "Ever Green" שרלוונטי לכל ימות השנה, עם פיק בביקוש לקראת יום העצמאות כמובן. הדיגלונים הקטנים בדרך כלל קלים לאחסון ומומלץ מאוד להתאבזר בהרבה, כי הם נמכרים במיוחד! את המוצר הזה אפשר למכור בקלות גם לתיירים שבאים לבקר מחו"ל, שאוהבים לקנות אותו כמזכרת מהטיול בארץ.

כל סוגי המתנפחים

יש ממש מסורת לשחק ביום העצמאות עם אביזרים מתנפחים בצורות מצחיקות כמו פטיש, כאפות, ועוד שלל הזיות. זה מוצר שמצריך קצת יותר לוגיסטיקה והביקוש שלו הוא בעיקר בקרב ילדים. בגלל הסיבות האלו הוא לא המוצר הכי פופולרי בבאסטות, אבל זה בדיוק מה שהופך אותו לייתרון וכדאי לרכישה ומכירה: אין הרבה רוכלים שמוכרים אותו, ולכן אם תתארגנו עליו, אתם תהיו לגמרי הכי ריכוזיים עם המוצר הזה בלבד באזור שלכם. הוא גם מאוד גדול ומושך את העין ולכן הוא יכול לעזור לכם בשיווק הכללי של הדוכן שלכם, מאחר והוא מושך קהל.

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן