איך לשדרג את חלל הבית עם קירות גבס מעוצבים?

תוכן עניינים

אנשים רבים מחפשים דרכים יצירתיות לשדרג את ביתם במינימום מאמץ וכמה שיותר מהר. אחד הפתרונות שהפכו למקובלים מאוד בשנים האחרונות הוא בנייה בגבס. היתרונות רבים מאוד – המחיר, הזמינות והמהירות של העבודה – כל אלה מושכים אנשים רבים לבנות קירי גבס בביתם. אז איך גם אתם תוכלו לשדרג את חלל הבית שלכם עם קירות גבס מעוצבים?

בנייה בגבס

עבודות גבס הפכו להיות מאוד פופולריות בשנים האחרונות ולא סתם. המחיר מאוד זול בהשוואה לחומרי בנייה אחרים והבנייה לא לוקחת הרבה זמן. בנוסף לכך, ישנו יתרון נוסף שלא הרבה אנשים מודעים אליו. מלבד הדברים המוכרים שניתן לבנות בגבס, שגם עליהם נרחיב, ישנם עוד מגוון אפשרויות יצירתיות ומעוצבות יותר שיוכלו לעזור לכם לשדרג את ביתכם.

העבודות הקלאסיות

העבודות המוכרות ביותר שניתן לראות כמעט בכל בית כיו, הם ארונות, מדפים וספריות. כאשר אלו עשויים מגבס הם יוצרים מראה מיוחד שמשתלב עם הקיר ומעניק יציבות וקביעות. מי שסובל ממצוקת אחסון, מדפים וארונות, יכול בקלות לפתור את זה בעזרת עבודות גבס שונות.

הנמכת תקרה

הנמכת תקרה יכולה לנבוע מצורך אקוסטי אך גם מצורך אסתטי. אם אתם מחפשים דרך מיוחדת לשדרג את עיצוב הבית שלכם, תשקלו להנמיך את התקרה בעזרת גבס שייצור מראה ייחודי בעזרת עיצוב מיוחד ושילוב עם תאורה מעודנת.

לחלק חלל גדול

אם אתם מרגישים שיש לכם חלל גדול מדי בבית וקשה לכם לעצב אותו בצורה יפה, תוכלו בקלות לחלק אותו בעזרת קיר גבס וליצור לעצמכם פינה נוספת בבית.

מזנון טלוויזיה

אם אתם מחפשים שידה יפה לטלוויזיה, תפסיקו לחפש בחנויות רהיטים ותתקשרו לקבלן הקרוב לביתכם. בעזרת עבודות גבס מקצועיות תוכלו לקבל שידה מיוחדת במינה שעליה תניחו את הטלוויזיה, הממיר וכל מה שתרצו.

מעבר לרהיטים

מעבר לרהיטים שתוכלו להחליף בעבודות גבס שונות כמו ארונות, שידות ומזנונים, ומעבר לקירות שתוכלו לבנות בגבס, תוכלו גם פשוט להוסיף עיצובים לקירות באמצעות הגבס. בליטות שונות בצורות שונות שיוסיפו עניין וייחודיות לקיר הבית שלכם.

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן