איך לשמור על הסוללה של האופניים החשמליים שלכם

תוכן עניינים

כל מה שצריך לדעת על טיפול בחלק החשוב ביותר באופניים: הסוללה

אם כבר יש לכם אופניים חשמליים, אז אין ספק כי אתם מבינים את היתרונות העצומים שטמונים בשימוש בהם. הם מהווים כלי תחבורה יעיל, חסכוני וירוק, ומספקים לאנשים רבים דרך נהדרת לבצע אימונים יעילים ומוצלחים. עם זאת, עניין חשוב בהחזקת אופניים חשמליים, הינו השמירה עליהם: על איכותם ושלמותם. בכתבה זו, נתייחס לתחזוקה של אחד החלקים החשובים והרגישים ביותר בהם: הסוללה. 

בטיחות הסוללה

בטיחות סוללה לאופניים חשמליים הינו נושא משמעותי אשר עלה לכותרות לא פעם בשנים האחרונות. לצערנו, מקרים נדירים ביותר של התקלחות הסוללה גרמו לתאונות מצערות. סיפורים אלה עלו לכותרות וגרמו לחשש רב בקרב רוכבי האופניים והקורקינטים החשמליים. חשוב לציין כי מקרים אלה הינם מאוד נדירים, אך בכל מקרה, ישנם כמה כללים בסיסיים שאם תקפידו עליהם, תוכלו להבטיח את שלמות הסוללה לאורך זמן. ראשית, חשוב להימנע מטעינת הסוללה במהלך הלילה, או ללא השגחה כלל. בנוסף, על מנת למנוע התחממות של הסוללה, חשוב להקפיד לטעון אותה במקום מוצל וקריר כמה שניתן. 

כמו כן, אם הסוללה ניזוקה מכל סיבה, או חטפה מכה חזקה, חשוב מאוד להתייעץ עם מומחה לפני טעינתה. גרימת נזק לסוללה עלול להוביל אותה להתלקחות בעת טעינה, ולכן זה חשוב ביותר. 

הארכת חיי הסוללה

ישנן כמה דרכים לדאוג לחיי סוללה ארוכים כמה שניתן. ראשית, מומלץ להימנע מהעמסה על הסוללה והאופניים באופן משמעותי. אלה באים לידי ביטוי בסחיבת משקל רב, או עלייה בעליות קשות לעתים תכופות. בנוסף, מומלץ מאוד לנתק את המטען ברגע שבו הסוללה התמלאה.

טיפ חשוב נוסף נוגע לאחסון האופניים. אם אתם צופים כי לא תשתמשו בהם למשך זמן רב, בשל נסיעה לחופשה למשל, השאירו את הסוללה כאשר אינה טעונה לגמרי, אך גם אינה ריקה. אם זה אפשרי, כדאי מאוד לאחסן אותה בטמפרטורה של 20-25 מעלות

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן