בתי אבות בחיפה

תוכן עניינים

המעבר לבתי אבות עבור הגיל השלישי מהווה מעבר שאינו קל בכלל, בייחוד אם הקשיש צריך לעזוב את אזור מגוריו, דבר אשר יכול לגרום לקשיש משבר. לכן, בתי האבות פזורים ברחבי הארץ, על מנת שהקשיש יוכל לבחור היכן להיות, באיזה אזור להיות בהתאם למה שהכי נוח עבורו.

פתרון לציבור הגיל השלישי – קבוצת מוריה

קבוצת מוריה, סטנדרט של איכות בסיוע לדיירים הנמצאים אצלם ומעניקים להם מסגרת המאפשרת להם להמשיך באורך החיים שלהם עד כמה שניתן. לציבור הקשישים הנמצאים באזור חיפה, קיימים מספר בתי אבות בחיפה, המאפשרים לבחור במיקום הקרוב ביותר לאזור המתאים ביותר עבור הקשיש.

חיפה הינה עיר גדולה, אליה מצטרפים אזורים נרחבים הנקראים "הקריות". לכן, יש צורך לתת מענה ראוי לציבור הגיל השלישי ומתן פתרון הולם לדיור מוגן / בית אבות. הפריסה הרחבה מאפשרת לקשישים להיות קרובים לאזור המגורים שלהם, וזה עשוי לאפשר להם להמשיך בשגרת החיים אליה הם רגילים.

ניתן למשל לראות את בית אבות פבזנר אשר ממוקם במרכז העיר חיפה ליד מרכז הדר והתיאטרון העירוני, ומשקיף על מפרץ חיפה. המיקום של בית האבות מאפשר לדיירים להיות במרכז החיים של העיר הכולל קרבה למרכזי קניות ותרבות. כמו כן, יש לו דרכי הגעה נוחות בתחבורה ציבורית, כאשר יש מגוון קווי אוטובוס המגיעים אליו ישירות. צוות העובדים בבית האבות מורכב מאנשי מקצוע רבים אשר יכולים לתת מענה עבור כלל בעיות המטופלים במגוון רחב של תחומים, כמו למשל מטפלים סיעודיים, רופאים, תזונאי, עובדים סוציאליים ועוד מגוון אנשי מקצוע המעניקים לדיירים מעטפת של כל מה שיצטרכו. כמו כן, מוענק יחס אישי לכל דייר ויש מענה לכל תלונה, בין אם של הדייר ובין אם של בני משפחתו.

בטיחות הדיירים

בתקופה בה שומעים על התעללויות רבות בחסרי ישע, כדוגמת ילדים קטנים ומבוגרים בגיל השלישי, בקבוצת מוריה לוקחים את נושא הביטחון של הדיירים בצורה מחמירה מאוד. כל בית אבות ברשת מאובזר במצלמות אבטחה, על מנת לשמור על הדיירים ולראות שהכל מתנהל כשורה. במידה וקיימת בקשה מצד הקשיש או משפחתו, ניתן לשים מצלמות אבטחה בחדר הדייר.

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

כושר ובריאות

המדריך המלא להבנת סוגי אלופציה: מהאבחון עד הטיפול

ברוכים הבאים למדריך המקיף על אלופציה, מתהליך האבחון ועד לאופציות הטיפול השונות. אלופציה, שגם ידועה כנשירת שיער, היא מצב שמשפיע על רבים מאיתנו, גברים ונשים כאחד. כמו כן, אלופציה יכולה להיות גורם לדאגה רבה ולירידה בביטחון העצמי, ולכן חשוב להבין את הגורמים והפתרונות הקיימים.

עברו לכתבה המלאה >>

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן