חולמים לעבוד בהייטק? בואו לגלות איך תוכלו להשתלב בתעשייה המבוקשת בעולם.

תוכן עניינים

מתמיכה טכנית ועד משאבי אנוש, בתוך הייטק יש תפקידים מגוונים ולא כולם בהכרח קשורים לצד הטכנולוגי שלה. אז איך תוכלו להשתלב בתעשייה גם אם השירות הצבאי שלכם לא היה ב8200, או שלא סיימתם תואר ראשון במדעי המחשב? 

תפקידים שבכל זאת דורשים תואר ראשון

במידה ועשיתם תואר ראשון לא בהכרח במקצוע שנחשב לתכנות, אתם יכולים בכל זאת למצוא את מקומכם בתעשיית ההייטק. מקצועות כמו שיווק, משאבי אנוש, אנאליסטים וניהול פרויקטים זה רק חלק קטן מהתפקידים שתוכלו להשתלב בהם. לדוגמה, במידה וסיימתם תואר ראשון במקצוע כללי, אתם תוכלו להתמיין למשאבי אנוש, שם כחלק מהתפקידים הרבים אתם תגייסו עובדים חדשים לחברה ותפעלו למען האירועים חברתיים.

תואר בהנדסה תעשיה וניהול בפרט ובכלל בהנדסה על כל תחומיה, יכולה להביא אתכם לתפקידים מבוקשים רבים וביניהם אנאליסטים. בתור אנאליסטים, תצטרכו לנתח נתונים ולשקף דרכם את מצב החברה העתידי והנוכחי. תואר ואפילו רק ניסיון בשיווק, עשוי להכניס אתכם להייטק בתור משווקים של החברה. גם בהייטק ואפילו בעיקר, שיווק וקידום החברה בפלטפורמות השונות זה דבר הכרחי. 

לא עשיתם תואר ראשון? עדיין תוכלו למצוא מקום בתעשיית ההייטק

למקצועות רבים בהייטק מועברים היום קורסים קצרים יחסית שיכולים להביא אתכם לתפקידים טכנולוגים. כיום, יש חברות רבות שמציעות קורסים כאלה, חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות. לכן, חשוב לעשות מחקר מעמיק לפני שבוחרים את המקום, הרי אתם הולכים לשלם סכום לא קטן בשביל ההבטחה למקום בתעשיית ההייטק. 

גם במידה ואתם לא מעוניינים בתפקידים טכנולוגים ובעשיית הקורס, תוכלו למצוא מקום בשירות הלקוחות של החברה. שירות הלקוחות אמנם לא דורש ידע מקדים או ניסיון תעסוקתי לרוב, אבל הוא דורש אנגלית ברמה גבוהה. מעבר לכך שירות לקוחות בדרך כלל קורה במתכונת של משמרות, דבר שגם צריך להכניס לשיקול. 

אז אמנם הייטק זה שם כללי לחברות המתעסקות בתכנות ובטכנולוגיה, אבל בכל זאת כמו בכל חברה גם בהייטק תוכלו למצוא משרות שיכולות להתאים לכם. תארים במקצועות כללים וקורסים מגוונים, עשויים להביא אתכם לאחד מהתפקידים הרבים בתעשיית ההייטק הנחשקת. 

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן