ילדים זה שמחה, עד לכתמים בריפוד הרכב. איך תעלימו את הכתמים מרכבם?

תוכן עניינים

ילדים מביאים איתם הרבה ברכה, קולות שמחה וחיים. אין לנו ספק שהילדים שלכם הם כל עולמכם ואתם אוהבים אותם מכל הלב, אבל באותה נשימה גם חשוב לכם שהרכב שלכם ישאר נקי ומצוחצח – משימה בלתי אפשרית עם ילדים. אז אם הילדים לכלכו את ריפוד הרכב בשוקולד, שוקו, במבה או חטיף אחר, לפני שתתעצבנו תקראו את המדריך הזה שיעזור לכם לנקות את ריפוד הרכב.

חומרי ניקוי מתאימים

כל דרך טובה לניקיון מתחילה בצעד הראשון – בחירת חומרי הניקוי. ברגע שבוחרים חומרי ניקוי שמתאימים למשימה, הניקוי עצמו אמור להיות פשוט וקל. כשמדברים על ניקוי רכב, מומלץ להשתמש בתערובת פשוטה של חומץ, מים, לימון, מלח ומעט סבון כלים.

מתחילים לנקות

לאחר שהכנתם את התערובת משפריצים על המושבים ומברישים בעדינות עם מברשת רכה על מנת לא לפגוע בריפוד. חשוב בשלב הזה להקפיד לפזר את החומר באופן שווה ולא להשפריץ יותר מדי חומר באזור אחד מכיוון שזה עלול ליצור כתמים שייתקשו להתייבש מה שיגרום לכתם ואף לעובש.

על מה חשוב להקפיד?ֿ

קודם כל זכרו כלל ברזל – ככל שהכתם יותר טרי, כך הוא ניתן להסרה בקלות יותר. אל תתדחו את המשימה יותר מדי וותנו לכתם להתייבש ולהתרגל למקומו החדש. נקו אותו במהירות וביעילות. בנוסף לכך, הקפידו לקרוא בעיון את הוראות היצרן כיצד יש לנקות את סוג ריפוד הרכב שלכם ובמידה ויש הוראות מיוחדות קחו אותן בחשבון.

ניקוי ריפוד מקצועי

עד כה דיברנו על שיטת העשה זאת בעצמך עבור מי שדוגל בה. עם זאת, כשזה נוגע לניקוי הרכב, אנחנו יודעים שיש אנשים שלא מוכנים להתפשר ורוצים את הרכב שלהם הכי מבריק שאפשר. במקרה הזה, יש לא מעט מכונים שעוסקים בניקוי רכבים מבחוץ ומבפנים, כולל ניקוי יסודי של הריפוד. אם אתם אנשים שניקיון הרכב שלהם חשוב להם מאוד ובמילא אתם לוקחים את הרכב לשיטפה וניקוי בכל כמה חודשים, יכול להיות שעדיף לכם לשלם עוד קצת כסף ולקבל ניקוי יסודי ומקצועי.

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן