לשים דוקרנים על אדן החלון לא מעלים את בעיית היוני? כך תפתרו את הבעיה אחת ולתמיד.

תוכן עניינים

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בישראל היא בעיית היונים. על אדן החלון, במרפסת, על הגגות ועל מסתור הכביסה – בכל מקום היונים מוצאות פינה להתמקם בה, לבנות את הקן שלהן ובעיקר להשאיר אחריהן הרבה לכלוך ובלאגן. אם ניסיתם כבר לשים דוקרנים באזורים הבעייתים וזה עדיין לא עזר, בואו לשמוע על הפתרון שירחיק אותם אחת ולתמיד.

הדברת יונים – מה זה?

כשמדברים על הדברת יונים, זה נשמע מאוד מפחיד ולא מוסרי כלל ואנשים רבים נמנעים מלפתור את בעיית היונים בביתם מכיוון שהם חושבים שאין פתרונות מוסריים לבעיה. אך לא כך הדבר, בעצם כשאומרים הדברת יונים, מתכוונים להרחקת יונים באמצעים שונים. אחד מהאמצעים האלו הוא כמובן דוקרנים שמניחים על אדן החלון למשל, אך אם הפתרון הזה לא צלח אצלכם, אל דאגה יש פתרונות נוספים.

רשתות להרחקת יונים

רשתות להרחקת יונים מתאימות לגידור אזורים גדולים יותר כמו מסתור כביסה או מרפסת. ישנן סוגי רשתות עמידות יותר אך שיותר נראות לעין וישנן רשתות בלי נראות כמעט אך נחשבות פחות אמידות. הרשת תחסום את הכניסה של היונים לאזור המבוקש ולא תאפשר להם להתמקם.

קפיץ מספיק

קפיץ נירוסטה שמתקינים על הגג או על מעקה בבית, וברגע שהיונה מתיישבת בקרבתו הקפיץ קופץ ומבהיל את היונה כך שהיא ישר מתעופפת למקום אחר מבלי יכולת להקים קן או להתמקם.

הרחקת יונים אלקטרונית

שיטה חדשה וטכנולוגית שהתפתחה בשנים האחרונות היא הרחקת יונים אלקטרונית. בעזרת מערכת חשמלית ששולחת דוקרנים המבוססים על זרמים חשמליים. המערכת מייצרת עקצוץ ברגלי היונים מה שגורם להם לעוף ולהתרחק באופן מיידי לצמיתות. מי שמחפש מערכת להרחקת יונים שתהיה אסתטית ובלתי נראית, הרחקת יונים אלקטרונית יכולה להיות פתרון אידיאלי. המערכת כמובן לא מהווה סכנה לבני אדם או חיות אחרות בשום צורה. חשוב להתקין את המערכת עם חברת הדברת יונים מקצועית ובעלת ניסיון איתה תוכלו להתייעץ היכן הכי כדאי להתקין את המערכת ובאיזה דרך היא תהיה אפקטיבית.

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן