סנפלינג לא רק לכיף: עבודות בגובה במקצועיות ללא מנוף.

תוכן עניינים

כשמדברים על סנפלינג, בדרך כלל מתכוונים לספורט אתגרי הכולל גלישה עם חבל בצוקים. עם זאת, יש אנשים שהסנפלינג בשבים הוא מקצוע. לא, זה לא אומר שיש כאלו שמשלמים להם על טיפוס הרים, סנפלינג הוא לא רק ספורט אתגרי שעושים לכיף, ישנם אנשים שעושים סנפלינג באופן יום יומי דווקא על בניינים. למה אתם שואלים את עצמכם? בואו לגלות.

אז מי עושה סנפלינג על בניינים?

עבודות סנפלינג בגובה הוא תחום שהתפתח בשנים האחרונות והגיע מעולם הסנפלינג האתגרי. אם בעבר היינו מתבססים בעבודות בגובה רק על פיגומים או על מרפסות תלויות על עמודי פלדה שהיו מאפשרים לנוע בצורה מוגבלת, כיום ישנו פתרון יעיל וחכם יותר באמצעות הסנפלינג. אז אילו בעיות ניתן לפתור באמצעות עבודות סנפלינג בגובה?

הרחקת יונים

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בישראל היא בעיית היונים. אנשים רבים סובלים מקינון של יונים ממש על יד חלון ביתם, או על יד חבל הכביסה שלהם. מעבר לכך שזה מהווה מטרד יש גם סכנות בריאותיות וזיהומיות שהיונים מביאות איתן. לכן, כאשר רוצים להתקין רשת להרחקת יונים, פעמים רבות יעזרו בסנפלינג כדי לבצע את העבודה.

ניקוי חלונות

ראיתם פעם בניין רב קומות מלא בחלונות ענקיים ושאלתם את עצמכם – איך לעזאזל הם מנקים את החלונות שם למעלה? ובכן, גם כדי לנקות חלונות גבוהים שלא ניתן להגיע אליהם באופן עצמאי, נעזרים בסנפלינג.

התקנת מזגנים ותיקונים חיצוניים

גם כדי להתקין מזגן בקומות גבוהות, צריך שאדם יגיע למעלה ויבצע את ההתקנה, ואותו דבר גם לגבי כל תיקון שצריך להיעשות בחזית החיצונית של בניין גבוה.

צביעה

גם במקרים בהם רוצים לצבוע את הצד החיצוני של בניינים גבוהים ניתן להיעזר בעבודות סנפלינג על מנת לבצע את העבודה.

מה היתרונות בשיטה?

בניגוד לשיטת העבודה בגובה שהסתמכה על פיגומים, בשיטת העבודה עם סנפלינג כל מה שהעובד צריך הוא חבל גלישה איכותי ובטוח. בנוסף לכך, כפי שציינו, התנועה בסנפלינג גמישה ורחבה יותר וניתן להגיע בפעם אחת להרבה יותר אזורים בבניין.

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן