ספורטאים? איך לשמור על הגוף שלכם בשגרת האימונים?

תוכן עניינים

על מנת לבנות גוף עם נראות אתלטית מרשימה, משמעותי שתשלבו משטר של שגרה אירובית בעצימות גבוהה ביחד עם למשל הרמת משקולות. שגרת האימונים שלכם צריכה לכלול שלושה או ארבעה ימים מדי שבוע, לשם צליחה של אימונים קרדיו מרכזיים, שמגיעים לשיעור של בין שמונים וחמישה אחוזים לבין מאה אחוזים מן הדופק המקסימלי שלכם, במרווחים מועטים. על פי מנעד רב של מחקרים שבוצעו בתחום זה, נמצא כי הסוג הכי אפקטיבי של קרדיו לאיבוד שומנים הוא איפוס עבודת כוח והתנגדות, בסינרגיה עם משקל כבד, שאתו אפשר להתמודד עם חזרות בכל מרווח. אם תמשיכו לקרוא עד סוף דברינו, תגלו את העצות שלנו לספורטאים, איך לשמור על הגוף שלכם בשגרת האימונים. ספוילר – באמצעות ספורטתרפיה.

מה כדאי שתדעו על ספורטתרפיה?

כדאי שתדעו על ספורטתרפיה כי היא מקצוע שצמח מן השטח, משום שמרבית הספורטאים נפצעים במהלך שגרת האימונים שלהם. זה הוא ממש מקצוע טיפולי, שנמנה עם ענף הבריאות, שמתייחד במניעה של פציעות במהלך ביצוע פעילות ספורטיבית, כמו גם סיוע בשיקום הספורטאים שנפצעו, במטרה לעזור להם לשוב לפעילות גופנית במלואה. איש המקצוע בתחום זה סיים את לימודיו והוסמך להיות מטפל מקצועי, בעל יכולת מוכחת  לספק סיוע וטיפול ראשוני עבור פציעות שקרו כתוצאה מפעילות גופנית בזמן תחרות ספורט, בפנאי ובאימונים ספורטיביים.

בעל המקצוע הזה ניכר ביכולת ובידע מדהימים לשם ביצוע הערכה של הפציעה, ובאופן הזה להפנות את הפצועים למי שמומחה בתחום הפציעה הספציפי. יש לו כלים מדהימים לטפל בפציעות, כמו למשל – עזרה ותמיכה בבנייה של תכנית שיקום, עיסויים, חבישות וכל מיני תרגילים של שיקום. הוא ניכר ביכולת לנצל עקרונות באימוני ספורט, על מנת להביא לכדי ייעול של הכנת הספורטאים לאימונים בטוחים ואפקטיביים למדי.

מה החשיבות של התזונה בשגרת האימונים של הספורטאים?

על מנת לשמור על הגוף שלכם בשגרת האימונים, ספורטאים יקרים, עליכם בוודאות לבנות תכנית תזונה מומלצת מסביב למשטר דיאטה רווי בחלבונים, שיהיה בו פחמימות ושומנים בריאים, תוך כדי כמובן להפחית מרכיבים מלאכותיים וכל מיני סוכרים. 

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

כושר ובריאות

המדריך המלא להבנת סוגי אלופציה: מהאבחון עד הטיפול

ברוכים הבאים למדריך המקיף על אלופציה, מתהליך האבחון ועד לאופציות הטיפול השונות. אלופציה, שגם ידועה כנשירת שיער, היא מצב שמשפיע על רבים מאיתנו, גברים ונשים כאחד. כמו כן, אלופציה יכולה להיות גורם לדאגה רבה ולירידה בביטחון העצמי, ולכן חשוב להבין את הגורמים והפתרונות הקיימים.

עברו לכתבה המלאה >>

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן