על עיניים לא מתפשרים, איך שתדעו שמשקפי השמש שלכם מגנות עליכם?

תוכן עניינים

רבית בני האדם חושבים, כי משקפי שמש מהווים רק עוד סוג של אביזר אופנתי, אבל האמת שהם הרבה יותר מזה, משום שהם מהווים את המפתח המוביל לבריאות עיניים מיטבית. אי אפשר להתווכח עם העובדה שמשקפי השמש מהווים אביזר אופנתי שמתאים להמון בני אדם, אך יש בהם אף המון סגולות בריאותיות, כמו למשל שהן מגנות על העיניים מפני חדירת אור אולטרה סגול, שיש בו מכדי השפעה מזיקה על הרשתית, העפעפיים, העדשה והקרנית. ונדון פה על הרעיון שלפיו על עיניים לא מתפשרים, איך תדעו שמשקפי השמש שלכם מגנות עליכם.

האם תג המחיר של משקפי שמש חשוב בכלל?

לא חייבים בכלל לבחור משקפי שמש שמגיעות עם תג מחיר גבוה מדי. הנכם עשויים לבחור במשקפי שמש מעולים בכמה עשרות ₪ בלבד, כמו גם הנכם עשויים לבחור בזוג משקפי שמש יקרים למדי, כאשר ההבדל הניכר בין שתי האפשרויות הללו בא לידי ביטוי בכך שמשקפי השמש היקרות מלוות במסגרות יותר איכותיות, וזה הדבר היחידי שמייקר את המחיר שלהן. אומנם משקפי השמש עם תג מחיר נמוך יותר יכולות שלא להיראות יותר מדי מושכות מן ההיבט הוויזואלי, אך כל עוד יש להן מאה אחוזים שלמות של ההגנה מפני כניסה של קרני אולטרה סגולות, זה כל העניין.

באיזה מצבים יש להרכיב משקפי שמש?

מרבית בני האדם נוהגים להרכיב משקפי שמש רק בעונת הקיץ, בימים מלאים בקרינת שמש, אך זאת טעות ביסודה, והם מסבים נזק לעיניים שלהם, כאשר יש להרכיב את משקפי השמש בכל עונות השנה, אף בימי החורף הקודרים. אף במידה ומדובר על עונת הקיץ, והן במידה ומדובר על עונת החורף, החשיפה לקרני האולטרה הסגולות היא תמידית, מה שמחייב אתכם להגן על העיניים שלכם, בפרט במקומות כמו בריכה או ים. משום שגם תיחשפו כך באופן ישיר לשמש, ואף תקבלו אור מוחזר מן המים. 

לפי מה תבחרו משקפי שמש שיגנו עליכם?

יש לבחור משקפי שמש שיגנו עליכם שיהיו בהם מאה אחוזים של הגנה מפני יו וי, משמע – שהם יסננו את כל קרני היו וי המזיקות לעיניים. יש לחשוב גם על קיטוב, שזאת תכונה אופציונלית, שיש ביכולה להפחית את אפקט הסנוור, מה שיהווה משנה נוחות לעיניים שלכם. 

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן