בואו להכיר את הדגמים החדשים של גאלקסי

תוכן עניינים

הטלפונים הכי מיטביים של סמסונג קיבלו ברוב הדר את המכשירים החדשים שלה במעלה המקומות הראשונים, וזאת משום שמשפחת גלאקסי אס 21 של אשתקד קיבלה מפנה והפנתה את המקום הראשון לכיוון הסדרה הכי מוצלחת, שמכונה סדרת גאלקסי 22S. עד כמה שמדובר בסדרה של ניידים שהוכיחה את עצמה, בעיקר האולטרה, מאתגר מקום בין המכשירים הכי מוצלחים, תמצאו מכשירי סמסונג מושכים אחרים, שכל אחד מיוחד בתכונות ובתג המחיר שלו. אז בואו להכיר את הדגמים החדשים של גלאקסי.

האם סדרת גאלקסי 22S היא ספינת הדגל של סמסונג?

סדרת גאלקסי 22S נחשבת בהחלט לספינת הדגל של סמסונג, כטלפון הכי טוב שלה, היהלום שבכתר מתוך המון מכשירים פנומנליים. דגם האולטרה בסדרה זאת מעפיל לראש הרשימה, שהעיצוב שלו דומה לגאלקסי נוט, וכלה בחריץ של אס פן הכלול. ברם, זה לא סתם עוד חידוש, משום שהוא מספק את התצוגה הכי בהירה, בהיות מעבד ספרדגון 8 גן 1 חדש ושיפורי מצלמה מעולים. יש לו חיישן הרבה יותר גדול במצלמה הראשית של האולטרה החדש, מה שבהכרח מחדיר יותר אור לצילום יותר איכותי בתאורה מעוטה, ויש גם שיפורי תוכנה במצבים של פורטרט מתקדמים.

מה מייחד את הדגם גלאקסי 22PLUS S?

יש שיאמרו כי הדגם גלאקסי 22PLUS S של סמסונג תקוע בין סדרת גאלקסי 22S הזול לבין האולטרה שעתיר בתכונות מרהיבות. אך, מבלי לטעות, מדובר על טלפון של סמסונג אדיר בפני עצמו. מי שמחזיק בדגם הקודם שמא לא יזהה את ההבדלים הקטנים, אף במידה ואתם מחזיקים בו יותר משנתיים, כי אז הדגם החדש בהחלט יציע לכם חוויה של פרימיום שלא כמו תג המחיר הסטרטוספרי של האולטרה. מדובר באותו מעבד שמניע את האולטרה, וכאשר הדגם האחרון בעל מצלמה הרבה יותר מתוחכמת, הוא עשוי להחזיק את עצמו בפרט כאשר דנים על צילום בתאורה נמוכה.

האם גם הדגם של 21S גלאקסי לא נופל מהמקבילים שלו?

אינכם חייבים לשאת במלוא התשלום על מנת ליהנות מהתכונות האדירות של סדרת גאלקסי 21S. מדובר בכמה מאות ₪ פחות מן הדגם הסטנדרטי, כאשר דגם זה מאפשר לכם ליהנות ממעבד אדיר של סנאפדרגון 888, שמהווה תצוגה מרעננת ומהירה, כמו גם מצלמות שמסוגלות להחזיק את עצמן למול טלפונים של המצלמה מלמעלה. מאידך, קיימות פה מספר פשרות. בעוד סמסונג השקיעה במכשיר הזה פחות זיכרון רם לעומת דגמי סדרה זאת, וקצב הריענון שלו בצג בגודל של שישה וחצי כמעט אינץ' שאינו אדפטיבי, ויש להתאים אותו באופן ידני. מה שעשוי להשפיע באופן שלילי על חיי הסוללה. ובכל זאת, כל מה שבו תהיו מעוניינים למצוא בטלפון של סמסונג חי ובועט פה, ביחד עם מסך יותר גדול, מן הדגם הסטנדרטי.

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן