המערכות האינטראקטיביות שאתם חייבים להכיר

תוכן עניינים

האם אתם יודעים מה זה בכלל מופעי לייזר? ובכן, צמד מלים זה מורכב ממלה אחת – לייזר, וממלה שניה – הצג. מדובר על קיצור של המונח – Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation. באופן כללי, מונח זה שאול מפיסיקה. המלה שאו היא מהשפה האנגלית, והמובן שלה – ביצוע או מצגת. ונסכם את הסגה הזאת, באמירה כי זהו מופע לייזר שהינו מופע מלאכותי של אור לשם בידור, ובמאמר זה נעמיק בנושא של מופעי לייזר, מתוך היותם חלק אינטגרלי מן המערכות האינטראקטיביות שאתם חייבים להכיר.

איזו אינפורמציה תסייע לכם להבין מה הוא מופע לייזר?

הזמן שבו מתקיימים מופעי לייזר תלוי בנושא המופע, ומשום זאת אינו קבוע. מדובר על משהו הרבה יותר גרנדיוזי מכל מופע אור בלייזר. בימוי מקצועי שיוצר עור ברווז, מעורר את כל האמוציות, ייקח אתכם לעולם אחר, וידהים אתכם. פעם, בפרט מהיותו לוכד עיני המתבונן בפרט בקונצרט, בדיסקוטק או בפסטיבל, אך במציאות העכשווית מופע הלייזר מוזמן מכורח היותו נקודת השיא לכל סוגי האירועים, או לחלופין מכורח היותו משמש כאלמנט ניכר בכל מופע של מולטימדיה.
זאת כבר תקופה ארוכה שבה מופע לייזר מוביל את מצבי הרוח הרצויים של בני האדם. יש בהם מכדי למשוך תשומת לב ורגשות חיוביים, תוך כדי יצירה של רושם מתמשך. בתכנון מקדים שלו באופן מקצועי ואף בהתאמה שלו לרצונות ולצרכים שלכם, תובטח לכם הצגה מרהיבה ומהפכנית, שעשויה לחול כמעט בכל מקום.
בשל הטכנולוגיה המאוד עדכנית שלהם, המקרנים הפכו בהתמדה למאוד קטנים ושימושיים, והגדילו בהכרח את ההספק שלהם. הוא יעיל וגמיש, ובשל כך רשימת האפשרויות והביצועים הארוכים שלו מדהימים.

איזה מסכי הקרנה יש למופע לייזר?

יש כל מיני מסכים של הקרנה אשר נלווים אל מופעי לייזר, כמו למשל – המסך הקלאסי פי וי סי לשם הקרנה אחורית או לשם הקרנה קדמית, מסך הר או סלע, מגן הידרו, קיר בית או מסך גזה. מופעי הקרן הללו יכולים להטביע את הצופים בהם ממש לכיוון מחזה האור. הקורות נשלחות לרוב דרך החלל, תוך כדי שימוש בערפל אשר נוצר בצורה מלאכותית, או לחלופין אובך, על מנת להפכו לנראה יותר.

איזה סוגי מופעי לייזר יש כיום?

יש כל מיני סוגים של מופעי לייזר כיום – נהוג להבחין בין מופעי קרן לפי מופעי גרפי, הקרנה. המופע של הלייזר הגרפי הינו סוג של רצף ציורי של כל מיני גרפיקות, כגון – אנימציות או תמונות. קיימת אף הקרנה קלאסית דו ממדית, שבה מוצגים תמונות בקו מתאר, או בתור רשת של מפת סיביות. כאשר בוחנים גרפיקה תובענית תלת ממדית, עדיף לחשוב על מצגת של התעשייה, כמו למשל – בנייה של מטוסים או של רכבים. וכיוצא בזאת .

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן