מחפשים לשדרג את שירות הלקוחות בעסק שלכם? כך תעשו זאת בוואטסאפ: 

תוכן עניינים

בעלי עסקים רבים יודעים זאת – כאשר הלקוח מרוצה העסק משגשג. לקוחות מרוצים מספרים לחברים על העסק, על השירות לקוחות המצוין ועל החוויה הכללית שלהם. לכן, לעסקים רבים כיום, חשוב מאוד שיהיה להם את שירות הלקוחות הכי טוב שיכול להיות. מחפשים לשדרג את שירות הלקוחות בעסק שלכם? בואו לשמוע כיצד ניתן לעשות זאת בוואטסאפ.

שירות לקוחות 24/7

אם בעבר בעלי עסקים שהחזיקו צוות של שירות לקוחות, היו תלויים שזוג ידיים עובדות, בתשלום על שעות עבודה והיו מוגבלים בשל כך בשעות הפתיחה של מוקד שירות הלקוחות שלהם, היום יש פתרון טכנולוגי בוואטסאפ, שבעזרתו תוכלו להפעיל תחליף אוטומטי לשירות הלקוחות שלכם. תחליף שלא יהיה מוגבל בזמן, יוכל להיות פתוח בכל יום ובכל שעה ולא יעשה בעיות עם הסידור עבודה. נשמע חלום? המשיכו לקרוא כדי להבין איך זה נראה במציאות.

הכירו את הבוט לוואטסאפ

בוט לוואטסאפ, הוא נציג אוטומטי שנפתח בוואטסאפ לאחר שלוחצים על קישור. בוודאי יצא לכם להיתקל בו בעצם כאשר רציתם לקבל מענה מעסק כל שהוא. הבוט מפתח שיח עם הלקוחות ונותן לה מענה על שאלות נפוצות על פי מה שהגדרתם לו.

מה הם היתרונות של הבוט לוואטסאפ?

בוט לוואטסאפ מייצר שיח עם הלקוח ונותן לו תחושה שהוא מדבר עם נציג אנושי ובכך מייצר תחושה חיובית ונעימה אצל הלקוח. בנוסף לכך, בעזרת הבוט ניתן לשלוח ללקוח תמונות, סרטונים וקבצים שיכולים לעזור לייעל את השירות בכמה רמות. בנוסף לכך, הזמינות לשירות לקוחות היא היתרון הבולט והמשמעותי ביותר. הבוט לוואטסאפ פעיל 24/7 ויכול לתת מענה ללקוחות בכל זמן ביום, בשבתות וחגים, כך ששביעות הרצון של הלקוחות מהעסק שלכם תעלה מיידית.

מה עושים אם הלקוח בכל זאת רוצה לדבר עם נציג אנושי?

במידה והלקוח ירצה בכל זאת לדבר עם נציג אנושי, תוכלו להגדיר הודעה בה יהיה כתוב כל שעות הפעילות של המוקד שתשלח אל הלקוח, במקרים בהם הבוט לא הצליח לענות על בקשותיו.

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן