חוויה קולינרית בשווקים המוכרים בישראל

תוכן עניינים

ישראל ממזמן כבר הפכה להיות מקום קולינרי מרשים, השילוב של התרבויות השונות שישראל מביאה אליה, מביא משהו מיוחד. במדינה אחת אפשר למצוא מגוון רחב של טעמים, שהם לא פחות טובים ממדינות המוצא שלהם. בשווקים בישראל אפשר למצוא תבלינים, גבינות ומוצרים רבים שנדמה שנאספו מרחבי העולם. אז אילו שווקים יש בישראל ומה המאכלים והמוצרים העיקריים שנתקל בהם? 

עיר הבירה והעיר המוכרת ביותר לעולם – חוויה קולינרית בשווקים 

ירושלים, עיר הבירה שלנו ותל אביב, העיר הידועה ביותר של ישראל בעולם, מביאות את שני השווקים המוכרים ביותר והשופעים ביותר בישראל. בשני השווקים האלו אנחנו נמצא דברים שונים לגמרי, כל עיר מביאה את האופי שלה אל תוך השוק. מחנה יהודה, שבירושלים, מביאה את האוטנטיות של העיר. בעוד שבשוק הכרמל של תל אביב נמצא  בנוסף לחוויה הקולינרית, נגיעות של יוקרה ממש כמו שרק תל אביב יודעת. 

מחנה יהודה – קיבוץ גלויות של טעמים

במחנה יהודה, נוכל למצוא מאכלים מכל הסוגים. בצד אחד, מסעדות של העדה העירקית בה תמצאו קובה מכל סוגיו ובצד השני וופל עם קרם ברולה בתוכו, כל זאת לצד שפע של פרודוקטים לבישול. בשוק עצמו אפילו אנשים בעיתים באוכל יכולים למצוא את עצמם בקלות. לצד העדתיות, יש דוכן של פיש אנד צ׳יפס שלידו ניתן למצוא מקום שמוכר את אותו הדג שמטגנים לכם. וכמובן איך לא, מלאווח מגולגל שכבר הפך להיות מאכל ידוע.

שוק הכרמל – תל אביב במיטבה

שוק הכרמל מביא מאכלים פחות עדתיים, אבל בכל זאת מגוונים מכל העולם. בשוק הכרמל אפשר למצוא כרובית בטבון עם תוספות, ובאותה נשימה גם למצוא בננה לוטי שזהו מאכל תאילנדי בכלל. בתוך השוק ניתן למצוא גם מגוון רב של בגדים מעבר לחוויה הקולינרית. שוב פעם תל אביב מביאה את מגוון התרבויות בכל הגוונים, ועושה את זה באופן שרק היא יודעת.

החוויות הקולינריות בישראל רבות וממש לא קשות למציאה, על קצה המזלג אפשר לראות את השווקים בשני המקומות המרכזיים של ישראל. החוויה הקולינרית בשווקים אבל לא נגמרת במרכז רק, גם בצפון תוכלו למצוא חוויות קולינריות לא פחות מרשימות ולעיתים אפילו יותר. 

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן