קייטרינג חלבי לאירועים

תוכן עניינים

בעבר, כל אירוע קטן היה כולל עבודה מרובה וטרחה של הכנת אוכל. כיום, ניתן להזמין מגשי אירוח מגוונים שיסדרו לכם בופה טעים ועשיר. לאילו אירועים זה מתאים? כיצד ניתן לדעת שזה מספיק? על שאלות אלה ועוד נענה במאמר הבא –

קייטרינג חלבי – איך אדע שזה מתאים לאירוע שלי?

הכל תלוי בסוג האירוע ובאופי שלכם – אם הזמנתם מגשי אירוח, יש להבין שמדובר במגשי אוכל מוכנים מראש שמגיעים אליכם הביתה, במועד ובשעה שנקבעה, כאשר כל מה שנותר לכם לעשות זה לפתוח, לסדר ולהנגיש עבור האורחים כרצונכם. 

מרבית האירועים בהם נרצה להשתמש במגשים מסוג זה, אלו אירועים הנחשבים אינטימיים, בהם ככל הנראה מספר האנשים מצומצם יחסית, כמו למשל אירוע של המשפחה המורחבת (ברית / בריתה / מסיבת רווקות למשל).

לעומת זאת, באירועים גדולים ורבי משתתפים, או אירועים בינוניים שחשוב לכם להשקיע בהם במיוחד, תוכלו להזמין קייטרינג חלבי מבית הולי בייגל! היתרון בחברות הקייטרינג הינו הקניית תחושה נעימה יותר עבור האורחים ועבור המארחים, שכן אין הוצאות נלוות למשל עבור מלצרים ודברים נוספים הנלווים לקייטרינג.

איך נדע שהכמות מספיקה?

הפחד התמידי באירועים זה שלא יהיה מספיק. במצב כזה, הפחד הוא פי שתיים גדול יותר משום שכל האוכל מוזמן מראש, ובעת לחץ באירוע לא בהכרח נצליח למצוא פתרון למחסור באוכל.

אפשרות ראשונה היא התייעצות עם החברה שמספקת לכם את מגשי האירוח, או את הקייטרינג החלבי בהתאם לפרמטרים של כמות מוזמנים, כמות רזרבות ובדיקה חוזרת לאחר אישורי הגעה. 

בנוסף, ניתן לקבל חוות דעת של לקוחות חברת הקייטרינג ולקרוא ביקורות לגבי האירוע והתכנון, ההתנהלות השוטפת והחווייה הכללית.

ההמלצה הרווחת היא לדאוג לכך שכל אורח יוכל לטעום מכל המנות במידה וירצה.

קייטרינג חלבי ומגשי אירוח – מה עוד כדאי לוודא?

הדבר החשוב ביותר כנראה יהיה לרכוש מחברת הקייטרינג מגשי אירוח לדוגמה, זאת משום שתרצו לוודא שאכן האוכל יהיה לשביעות רצונכם, כפי שנראה בתמונות – השאיפה היא להימנע מהתרחיש הרע מכל בו יגיע יום האירוע והאוכל לא יהיה טעים כפי שציפיתם.

בנוסף, אל תשכחו לבדוק האם מדובר בעסק פעיל עם הזמנות – ככל שהמקום עובד באופן רציף יותר, כך ניתן להבין שיש תחלופה של חומרי גלם במטבח ולהסיק מכך בין היתר לגבי טריות המזון. 

מתי מכינים את האוכל?

אל תהססו לשאול את בעל העסק לגבי ההכנה של האוכל, האם מכינים אותו ביום האירוע? יש דברים שניתן להכין מראש, כמו למשל פשטידות ועוגות. לעומתם, אוכל המכיל חומרי גלם טריים יש להכין באותו יום.

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן