קייטרינג חלבי לאירועים, כי למה לבזבז את הזמן ולהכין בעצמך?

תוכן עניינים

החלטתם לעשות אירוע בבית ואתם שוקלים להכין את האוכל לבד, כדאי שתשקלו את ההחלטה פעם נוספת. אירוע בבית יכול להיות המוני ויכול להיות אינטימי אבל בכל מקרה הוא דורש השקעה ומאמץ בהרבה נושאים מלבד האוכל. אז למה בעצם להוסיף את האוכל כעוד אחת מהמשימות לקראת האירוע, ולא להזמין קייטרינג חלבי? 

בזבוז של אנרגיות ביום האירוע

הכנת האוכל לבד ביום האירוע עשויה להביא למתיחות גדולה בתוך הבית. אירוע בבית כרוך בתוכו ניקיון, סידור, ארגון וקישוט של הבית, דברים שרק הם בלבד דורשים מאתנו אנרגיות רבות. ביום האירוע המארח צריך להיות פנוי לאורחים שלו, דבר שהכנת האוכל והתעסקות בו עשוי למנוע מלקרות. 

בנוסף לכך, חשוב לזכור שלא כל הבתים מכילים מטבח גדול מספיק על מנת להתמודד עם הכנת כמות של אוכל, וגם אם המטבח גדול מספיק, לא לשכוח את הניקיון של אחרי. ההכנה של האוכל מוסיפה נטל שלא נגמר רק בהכנתו.

האוכל שלכם יותר טעים? לא בהכרח

המחשבה הנפוצה שאוכל של קייטרינג הוא לא בהכרח ברמה של אוכל ביתי, הוא לא בדיוק נכון. היום, יש מגוון רב של חברות קייטרינג שמציעות אוכל באיכות מעולה שלא יורדת מרמה של מסעדה. ככל שהשוק של הקייטרינג מתפתח, ככה החברות בוטיק בתוכן נפוצות ונגישות יותר. לכן, בכל הנוגע לטעם אין מה לדאוג, עם הקייטרינג הנכון, האורחים שלכם יצאו מרוצים. 

יותר זול לבשל בבית

קיימת מחשבה נפוצה שבהכרח יותר זול לבשל בבית, אמנם לעיתים זה נכון, אבל לא תמיד. חווית הבישול בכמויות גדולות עשויה לגלות לנו שבישול לבד זה לא עסק כל כך משתלם. המרכיבים הרבים שאתם נדרשים לקנות והעובדה שיש לכם רק זוג אחד של ידיים, מקשים. לפעמים, הזמן שבו אתם עסוקים בלהכין את האוכל בתוספת ההוצאות על המרכיבים לא משתלם. 

אז אם חשבתם על לעשות אירוע בבית ואתם רוצים ליהנות ממנו כמו האורחים שלכם, כדאי שתשקלו בכל זאת להזמין קייטרינג. קייטרינג יקל עליכם, יוריד את הלחץ ויאפשר לכם לראות ולדבר עם האנשים שהזמנתם לביתכם. 

אהבתם את התוכן? נשמח לשמוע את דעתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

אולי תאהבו גם...

אודות ליין:

ליין הינו פורטל תוכן עשיר שגאה להציג תכנים חדשים, מתעדכנים שעושים כיף לכל מי שקורא אותם! אנחנו מספקים תוכן איכותי במבחר גדול של מדורים, החל מלימודים וקרייה, דרך עסקים, ועד חיים! שימו לב, מומלץ להירשם לדיוור שלנו כדי לא לפספס אף עדכון על כתבה חדשה שעולה לאתר!

הרשמו לניוזלטר שלנו!

בא לכם לקשקש?

דילוג לתוכן